L'industria di i frutti di mare di l'Australia lancia u so primu pianu strategicu di u mercatu di l'esportazione!

asdasdqwgj

Cum'è parte di a cunferenza biennale di l'industria, Seafood Directions, da u 13 à u 15 di settembre, l'Associazione di l'Industria di i Pesci di l'Australia (SIA) hà publicatu u primu pianu strategicu di u mercatu di l'esportazione per l'industria australiana.

"Questu hè u primu pianu strategicu focalizatu in l'esportazione per tutta l'industria di frutti di mare australiana, cumpresi i nostri pruduttori, imprese è esportatori.U pianu si focalizeghja nantu à a sulidarità è a crescita è riflette u nostru settore d'esportazione in Australia U rolu impurtante chì simu in l'industria di i frutti di mare, a nostra cuntribuzione di $ 1,4 miliardi, è a nostra futura offerta di frutti di mare australiani sustenibili è nutritivi.

Veronica Papacosta, CEO di SIA, hà dettu:

Quandu a pandemia di Covid-19 hà colpitu, l'industria di i frutti di mare di l'Australia hè stata colpita prima è più dura.E nostre esportazioni di frutti di mare si fermanu quasi da a notte, è e tensioni di u cummerciu internaziunale anu crescente.Avemu bisognu di guidà, avemu bisognu di guidà prestu.A crisa porta l'uppurtunità, è l'industria di i frutti di mare australianu hà unitu e nostre azzioni in u cummerciu internaziunale per sviluppà stu pianu, chì simu fieri di lancià cum'è parte di a Cunferenza Naziunale d'Orientazione per i Frutti di Mare.

Per sustene u sviluppu di stu pianu, avemu realizatu cunsultazioni estensive, basate nantu à una seria d'entrevista è una rivista di dati è rapporti esistenti.Attraversu stu prucessu, riassumemu cinque priorità strategiche chjave spartute da tutti i stakeholder, cù e so azioni chì sò critichi per ghjunghje l'ugettivi chjave di u prugramma.

L'obiettivu generale di u pianu hè di aumentà l'esportazioni australiane di frutti di mare à $ 200 milioni da 2030. Per ottene questu, avemu da: aumentà i volumi di l'esportazione, uttene più prudutti à una prima, rinfurzà i mercati esistenti è espansione in novi mercati, aumentà a capacità è u voluminu. di l'operazioni d'esportazione, è sparghje è sviluppà a "Marca Australiana" è "Marca Australia" in u mondu internaziunale.Great Australian Seafood "esiste.

E nostre attività strategiche si concentranu in trè livelli di paese.I nostri paesi Tier 1 sò quelli chì sò attualmente aperti à u cummerciu, anu pochi cumpetituri è anu un altu putenziale di crescita.Cum'è u Giappone, Vietnam è Corea di u Sud è altri paesi.

I paesi di u sicondu livellu sò paesi chì sò aperti à u cummerciu, ma chì i mercati sò più cumpetitivi o ponu esse affettati da altre barriere.Certi di sti mercati sò stati esportatu assai in l'Australia in u passatu, è anu a capacità di ricuperà in u futuru, o sò strategicamente posizionati per esse partenarii cummirciali forti, cum'è a Cina, u Regnu Unitu è ​​​​i Stati Uniti.

U terzu livellu include paesi cum'è l'India, induve avemu un accordu di liberu scambiu interim, è una classe media è alta in crescita chì puderia diventà un partner cummerciale forte per i frutti di mare australiani in u futuru.


Tempu di Postu: Settembre 16-2022

  • Previous:
  • Next: