In u lugliu di u 2022, l'esportazioni di gamberetti bianchi di u Vietnam anu cuntinuatu à calà in ghjugnu, ghjunghjendu à 381 milioni di $ US, in calata di 14% annu à l'annu, secondu u rapportu VASEP di l'Associazione di Produttori è Esportatori di Pesci di Vietnam.
Trà i principali mercati d'esportazione in u lugliu, l'esportazioni di gamberetti bianchi à i Stati Uniti anu cascatu di 54% è l'esportazioni di gamberetti bianchi in Cina sò cascate di 17%.L'esportazioni à altri mercati cum'è u Giappone, l'Unione Europea è a Corea di u Sud anu sempre mantenutu un momentu di crescita pusitivu.
In i primi sette mesi di l'annu, l'esportazioni di gamberetti anu registratu una crescita di duie cifre in i primi cinque mesi, cù una ligera calata à partesi di ghjugnu è una diminuzione più forte in lugliu.L'esportazioni cumulative di gamberetti in u periodu di 7 mesi sò stati 2,65 miliardi $ US, un aumentu di 22% rispetto à u listessu periodu di l'annu passatu.
US:
L'esportazioni di gamberetti di u Vietnam à u mercatu di i Stati Uniti anu cuminciatu à rallentà in maghju, calanu 36% in ghjugnu è cuntinueghjanu à calà 54% in lugliu.In i primi sette mesi di questu annu, l'esportazioni di gamberetti à i Stati Uniti anu righjuntu $ 550 milioni, in calata di 6% annu à l'annu.
L'impurtazioni totali di gamberetti di i Stati Uniti anu plateaued da maghju 2022. U mutivu hè dettu chì hè un inventariu altu.I prublemi di logistica è di trasportu, cum'è a congestion portuali, l'aumentu di i tassi di trasportu, è l'insufficienza di l'almacenamiento in friddu anu ancu cuntribuitu à calà l'impurtazioni di gamberetti di i Stati Uniti.U putere di compra di frutti di mare, cumprese i gamberetti, hè ancu diminuitu à u livellu di vendita.
L'inflazione in i Stati Uniti face a ghjente spende cun prudenza.Tuttavia, in u periodu avanti, quandu u mercatu di u travagliu di i Stati Uniti hè forte, e cose seranu megliu.Nisuna mancanza di impieghi faria a ghjente megliu è puderia aumentà a spesa di i cunsumatori per i gamberetti.È i prezzi di i gamberetti di i Stati Uniti sò ancu previsti per affruntà a pressione discendente in a seconda mità di u 2022.
Cina:
L'esportazioni di gamberetti di Vietnam in Cina sò cascate da 17% à $ 38 milioni in lugliu dopu una forte crescita in i primi sei mesi.In i primi sette mesi di questu annu, l'esportazioni di gamberetti à stu mercatu hà righjuntu 371 milioni di $ US, un 64 per centu aumentu da u listessu periodu in 2021.
Ancu l'ecunumia di a Cina hè stata riapertura, i regulamenti di l'importazione sò sempre assai stretti, causendu parechje difficultà per l'imprese.In u mercatu cinese, i fornitori di gamberetti vietnamiti anu ancu cumpetizione feroce cù i fornitori di l'Equadoru.L'Equadoru sviluppa una strategia per aumentà l'esportazioni in Cina per cumpensà l'esportazioni più basse in i Stati Uniti.
L'esportazioni di gamberetti à u mercatu di l'UE eranu sempre in crescita di 16% annu à l'annu in lugliu, sustinutu da l'accordu EVFTA.L'esportazioni à u Giappone è a Corea di u Sud sò stati relativamente stabili in u lugliu, 5% è 22%, rispettivamente.I prezzi di i treni à u Giappone è a Corea di u Sudu ùn sò micca altissimi cum'è in i paesi occidentali, è l'inflazione in questi paesi ùn hè micca un prublema.Si crede chì questi fattori aiutanu à mantene u momentu di crescita stabile di l'esportazioni di gamberetti à questi mercati.
Tempu di post: 02-09-2022